Ремонт кліматичних систем

Обслуговування та ремонт кліматичних систем будь-яких марок автомобілів — наша нова спеціалізація. За 10 років успішної роботи на нижегородському ринку автопослуг ми навчилися непогано розбиратися в людях. Наші механіки — спеціалісти вищої категорії, відповідальні, пунктуальні і доброзичливі. Пропоную вам кращий ремонт кондиционеров в Москве.

Для нової послуги ми довго шукали професіоналів найвищого класу. І знайшли. Керувати настройкою вашого клімату в авто буде механік з 10-річним стажем.

Кондиціонер у вашому автомобілі — один з найбільш рідко використовуваних приладів. Судіть самі: в наших краях по-справжньому спекотних днів в році навряд чи набереться більше тридцяти. Але саме в ці спекотні літні дні не коректно працюючий автокондиціонер здатний перетворити прекрасне нижегородське літо в кошмар.

6 причин, за якими ваш автокондиціонер може погано працювати

Отже, у вашого автокондиціонера є два основних лютих ворога — бруд і корозія. Вони — причина всіх поломок.

Негерметичність системи — найпоширеніша поломка автокондиціонера. Автомобільний кондиціонер — це герметична, врівноважена система і повинен працювати невизначено довго (в теорії). На практиці умови, у яких він знаходиться, не залишають шансів на те, щоб просто експлуатувати його (не замислюючись), без діагностики і необхідного ремонту.

  1. Першим страждає радіатор кондиціонера (конденсор). Він постійно бере всю воду, бруд і антиожеледні реагенти з дороги. Зимова бруд разом з річним тополиним пухом поступово забиває простір між конденсором і радіатором охолодження двигуна. Просочена хімікатами бруд накопичується в тих місцях, де їй вдається затриматися: набивається за сталеві каркаси конденсорів, під сталеві хомутики, якими прикріплені до кузова трубки, під гайки, якими стягнуто фітинги… Саме в цих місцях і починає гнити алюміній.Один-два сезони, і з’являються мікротріщини, через які починає випаровуватися фреон.
  2. Негерметичність може виникати з-за старіння і розсихання гумових прокладок. Під впливом часу, температури та неакуратного знімання-монтажу ці прокладки можуть «замерзати». Нерідко дають текти гумові шланги високого тиску — відбувається це найчастіше під завальцюванням. Може потекти і сальник компресора.Частенько трубки, шланги і навіть конденсори перетираються механічним шляхом.
  3. Електричні несправності — контакти гниють. І згнивають з-за тієї ж бруду і води.
  4. Непрохідність системи — сумне і недешеве в усуненні наслідок потрапила в систему бруду. В цьому випадку необхідна промивка всієї системи із заміною масла.
  5. Надмірні тиску в системі — вам можуть качнути зайвих 350 грам фреону або масла недобросовісні заправники автокондиціонерів
  6. Несправність повітряних заслінок, засмічення фільтра тонкого очищення салонного повітря
  7. Некоректна робота блоку управління клімат-автомата