Огляд гри DualShock 4 God of War!!!!

Для Кратоса це значить порушити цикл насильства, недовіри і зради, яке було з незапам’ятних часів в його сімействі. Саме цей цикл привів його до найжахливішим рішень – операції з Аресом, вбивства сім’ї, божевілля і помсти, що в підсумку стало причиною знищення Олімпу. Також хочемо вам порекомендувати пограти в DualShock 4 God of War

Рішення Кратоса також означає повний контроль над люттю – тепер він повинен сам вирішувати, коли випустити монстра, що живе всередині себе, а коли притримати його. У новій God of War У Кратоса є син, народження якого повністю змінив життя напівбога.

Гра базується на внутрішньому ігровому движку, розробленому компанією SIE Santa Monica Studio для ігор власного виробництва, за якого практично немає ніякої інформації в мережі.
Можна констатувати, що графіка гри з релізом була не тільки спрощена, але й покращилася в рази, що не може не радувати. Ну а далі ми перейдемо до технічної складової гри.
Налаштування управління розташовані в основному меню. Як ми бачимо, абсолютно всі маніпулятори задіяні і виконують безліч ігрових функцій.

Так само приємною функцією стало наявність настроюваної інтерфейсу в грі — ми можемо прибрати практично всі, але найбільш приємно включити режим і виключити підказки і смужки життя ворогів, що істотно підвищує занурення в ігровий процес.
У додатковому меню нам доступна регулювання яскравості і включення/ вимикання HDR рендеринга. Нижче представлений наш порівняльний відеоогляд безпосередньо в ігровому процесі( дивитися обов’язково в режимі 4К.

У цьому розділі ми представили порівняння якості картинки з включеним і з вимкненим HDR допомогою фотозйомки.
Фотозйомка автоматично регулює яскравість і збільшення її при включенні режиму HDR зводить на немає, але ось більш реалістична передача кольорів і чіткість затемнених ділянок помітна неозброєним поглядом. По суті HDR дає більш покращує ефект, ніж саме 4к дозвіл.
Графіка в грі вище всіх похвал-такого рівня картинки ми не бачили навіть в кращих ПК проектах. Навіть складно було повірити, що коли — небудь консольний проект зможе досягти такої високої планки, але він зміг.

Так само окремого уявлення В God of War заслужила фізична модель навколишнього світу-руйнується більшість з оточення, а сам ефект від цього просто приголомшливий. Особливо це помітно в битвах з босами, що ще більше дає позитивних емоцій від ігрового процесу.