Більшість користувачів дошок оголошень під розміщення своїх матеріалів допускають масу помилок, які в підсумку призводять до дуже низької ефективності такої реклами. Як адміністратор декількох сайтів оголошень, хочу поділитися деякими порадами, які дозволять не наступати на чужі граблі і зробити розміщення оголошень більш ефективним.
1. Використовуйте короткі та інформативні заголовки. Рекомендую ТОРРО объявления

Дуже багато людей при складанні оголошень пишуть в заголовку: назва фірми, номер телефону, е-майл і т. д. Не потрібно цього робити! Заголовок повинен стисло відображати суть і зміст вашого оголошення. Він повинен залучати!
Якщо людина переглядає зацікавив його розділ, він, перш за все, звертає увагу на заголовки. Назва вашої фірми або телефону не говорять зовсім не про що. І вже звичайно ні хто не буде витрачати час на перегляд незрозумілого оголошення серед маси інших пропозицій.
Так само не варто створювати дуже громіздкі заголовки, подробиці вказуйте в вашому рекламному реченні. Вони важко засвоюються людиною і їх не люблять адміністратори сайтів.

Особливо варто відзначити той момент, що заголовок оголошення використовується в заголовку Веб сторінки, де вона розташовується. Природно пошукові роботи віддадуть перевагу тим матеріалам, де заголовки відповідають змісту. Пам’ятайте, за назвою фірми і телефону ніхто товар або послугу шукати не буде!

2. Як скласти текст оголошення.
Перші одне, два пропозиції повинні зацікавити вашого потенційного клієнта і спонукати його прочитати ваше оголошення. Тому спочатку кладіть саму суть, яка розкриває всі переваги і принади вашої пропозиції, а вже в наступному абзаці давайте більш докладний опис.

Як правило, оголошення у розділах мають вигляд попереднього перегляду, тобто після заголовка йде невеликий шматок тексту з початку оголошення. Тому вся важлива і цікава інформація повинна бути в початку оголошення, а не в середині, або в кінці. Поставте себе на місце вашого потенційного клієнта і задайте собі питання: «Що його зацікавить?».

3. Пишіть текст, а не СМС.
Намагайтеся складати повноцінні оголошення і уникати зайвих скорочень. Іноді таке враження, що читаєш СМС повідомлення. Одні скорочення, аж до того, що зрозуміти сенс послання зможе тільки його автор.
Ніколи так не робіть. Навіть якщо таке творіння не видалить модератор, його ніхто не захоче читати. Пошук по сайту не знайде такий «шедевр», так як в ньому немає повних входжень ключових слів, не кажучи вже про індексацію таких матеріалів пошуковими системами.

Не забувайте розбивати великі за змістом тексти на абзаци. Повірте, дуже незручно читати велику оголошення, де весь текст поєднано в одну купу. Думайте про ваших клієнтів.

Так само не варто зловживати ключовими словами в тексті. Майже усі дошки модеруються та текст читає людина. Якщо текст написаний не для людини, а для пошукового робота, то він, швидше за все, буде видалено. Тим більше, що за явний «переспам» ключовими словами, сторінка швидше за все потрапить під фільтр «Ти-спамний» і не потрапить в основний індекс.

4. Перевірте помилки перед публікацією.
Дуже неприємно читати оголошення, які просто рясніють помилками. Особливо багато оголошень, де не дотримуються елементарні вимоги пунктуації: немає пробілів після крапки або комою, пропозиція починається з маленької літери, або в середині, в середині речення може бути недоречний перенесення рядка і т. д. А ще є творіння з абсолютно безглуздим текстом, що містить просто набір слів.
Зазвичай такі безграмотні тексти формую програми, або сервіси по розсилці оголошень. Особисто я, такі речі видаляю одразу. Я не розумію одного. На кого розраховані такі оголошення? Яке враження можна скласти про автора такого творіння?

5. Гарна картинка — частина успіху.
У чому секрет і популярність тизерної реклами? У тому, що людський мозок швидше обробляє графічну інформацію, а не текстовий. Саме на цьому принципі і працюють тизерну мережі. Людина мимоволі звертає увагу на цікаву картинку.