Приміром, якщо в кінці 1980-х в Мінську працювали 22 комісійних магазину, то сьогодні їх залишилися одиниці. Як стверджують працівники комісійних магазинів, зараз це не самий вигідний бізнес, адже торгівля уживаними товарами вже давно перемістилася в Інтернет, а багато речей віддаються даром.
Але свої покупці в таких магазинах є: найчастіше це пенсіонери, багатодітні сім’ї або студенти, що знімають житло. Зацікавитися старовинної річчю можуть і музеї, проте в більшості випадків бюджет культурних закладів обмежений, тому не кожне з них може дозволити собі придбати раритет. До речі, у США поширені так звані гаражні розпродажі. Люди виносять свої старі речі у двір і пропонують їх випадковим перехожим. Авось комусь щось і сподобається.
Домой Як краще продати непотрібну річ.
Як краще продати непотрібну річ.
4-11-2018