Які соціальні мережі популярні серед представників вашої цільової аудиторії? Ви повинні визначити майданчики, які будете використовувати для просування. В який час представники вашої цільової аудиторії активно користуються соціальними мережами? Відповідь на це питання допоможе вам планувати час публікацій. Комбінуйте різні типи вмісту. Приділяйте увагу візуальної привабливості постів.
Це допоможе вашим публікаціям привертати увагу користувачів. Для цього підтримуйте дискусії, проводите конкурси та розіграші, цікавтеся думкою клієнтів. Додавайте яскраве фото до кожного посту в «Фейсбуці», «Вконтакті» та інших мережах. До речі, якщо аудиторія любить котів і оголених селебрітіз, чому б не дати їй це? Тільки не зловживайте.
Домой Як правильно зробити просування свого продукту.
Як правильно зробити просування свого продукту.
5-12-2018