Як правильно зробити просування свого продукту.


Як правильно зробити просування свого продукту.
Хто ваша цільова аудиторія? Ви повинні розуміти, для кого працюєте і кого хочете бачити на сайті або перед касою в магазині. Створіть маркетингові персони, відповідні кожному сегменту вашої аудиторії. В якій інформації має потребу споживач, який планує купити ваш продукт? Спробуйте змоделювати споживче подорож ваших клієнтів. Відповідь на це питання допоможе вам планувати інформаційні кампанії. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі https://reklamnoe-agentstvo.push-k.ua.
Які соціальні мережі популярні серед представників вашої цільової аудиторії? Ви повинні визначити майданчики, які будете використовувати для просування. В який час представники вашої цільової аудиторії активно користуються соціальними мережами? Відповідь на це питання допоможе вам планувати час публікацій. Комбінуйте різні типи вмісту. Приділяйте увагу візуальної привабливості постів.
Це допоможе вашим публікаціям привертати увагу користувачів. Для цього підтримуйте дискусії, проводите конкурси та розіграші, цікавтеся думкою клієнтів. Додавайте яскраве фото до кожного посту в «Фейсбуці», «Вконтакті» та інших мережах. До речі, якщо аудиторія любить котів і оголених селебрітіз, чому б не дати їй це? Тільки не зловживайте.