Як робити рекламні креативи для таргета

9-23-2021

Для того, щоб ваша рекламна компанія «вистрілила», важливі не тільки настройки таргета і розмір бюджету, який ви готові витратити. Також читайте детальніше про рекламні креативина https://cpamafia.pro/threads/kak-delat-cepljajuschie-kreativy.6999/.

Так, без усього перерахованого вище — нікуди.

Але якщо у вас відсутній комунікаційна стратегія, яка генерує реальні креативи, — гудбай, успіх.

Від того, наскільки добре ви підійдете до створення вашої реклами, безпосередньо залежить сприйняття бренду вашої цільової аудиторією.

Чи готові трішки задурити і вникнути? Тоді погнали!

Рекламні креативи для Інстаграм з прикладами

День Х настав — ви вирішили впровадити рекламні креативи для Інстаграм. Ви вже знаєте, who is ваша цільова аудиторія і що їй подобається.

Справа, здавалося б, за малим — треба придумати вдалу рекламу, яка підірве мозок ваших передплатників, щоб вони без роздумів сказали: беру!

А так це просто? 

Давайте розбиратися, яким повинен бути хороший креатив:

  • Креатив повинен бути зрозумілий навіть тим, хто в танку 🙂

Складний сюжет з купою проблем, — так кому він потрібен?

Будьте ближче до вашої ЦА (цільова аудиторія) і дайте їй такий контент, над яким не доведеться ламати голову.

  • Завжди придумуйте щось нове

«Я хочу як в перший раз і тому поки» співається в старій пісні групи Звірі.

З рекламою також. Будете нескінченно постити одне і те ж в різних варіаціях — і ваші потенційні клієнти швидко занудьгують, а рекламна кампанія зайде гірше.

  • Акцент на якість

Низький дозвіл, невдалий ракурс, відсутність фокусу і багато іншого — це погано.

Такий контент не приведе вам нових клієнтів.

Отже, постарайтеся презентувати свій продукт так, щоб він виглядав максимально привабливо.

Приклад рекламного креативу в Інстаграм, який ми робили для нашого клієнта:

  • Покажіть фото до / після

Прийом старий як світ, але як і раніше заходить на «ура».

Ваші потенційні клієнти бачать, що вони отримають, замовляючи ваші послуги і якого результату досягнуто завдяки цим послугам.

Ось так ми обіграли це для косметологічного кабінету:

А це для затишного готелю біля моря:

Тут ми надаємо приклад власної роботи і що отримав клієнт, який замовив наші послуги з SMM просуванню .

  • У пріоритеті — фото з людьми

Вони набагато цікавіше для аудиторії, так як пожвавлюють кадр і роблять його більш привабливим.

А якщо ще додати оригінальне оформлення стрічки, то можна створити відмінні залучають пости.

Дивіться наш приклад рекламного креативу в цьому стилі: