Як розкрутити свій Акаунт

5-26-2020
Як безкоштовно розкрутити аккаунт в instagram - VenWeb - Замовити ...

Instagram постійно оновлює алгоритми. Це робиться і для безпеки, і для блокування сторонніх сервісів, що займаються просуванням акаунтів. Соцмережа пропонує єдиний можливий варіант просування — внутрішню таргетовану рекламу.

 

Наскільки пріоритетним стає показ вашого профілю в стрічці передплатника, залежить від того, як він реагує на ваш контент, як активно веде комунікацію. Просто гарними фотографіями вже нікого не здивуєш — потрібно спілкуватися з фоловерів, провокувати їх на коментарі і лайки. Також важливо підтримувати високу конверсію акаунта в цілому: робити публікації, виставляти історії з голосуваннями і питаннями, виходити в прямі ефіри, просувати пости (тут головне — вибрати відповідну аудиторію). Також хочемо вам порекомендувати наш сервис StorieViews.

— 2 —

Контент потрібно публікувати постійно, але все ж не слід висмоктувати пости з пальця. При всій своїй комерційній спрямованості Instagram залишається соціальною мережею від людей і для людей. До створення контенту потрібно підходити креативно, щоб передплатники хотіли з ним взаємодіяти. Тоді механізм запрацює.

— 3 —

Якщо ви хочете швидше побачити заповітну приписку «k» поруч з кількістю фоловерів — цей спосіб допоможе. Але майже зі стовідсотковою ймовірністю призведе неякісну аудиторію: таких «мертвих душ», які тільки й роблять, що беруть участь у конкурсах. Звичайно, можуть попастися і релевантні вам передплатники, але їх кількість безпосередньо залежить від того, наскільки правильний «гів» для себе або свого бренду ви вибрали. Під час проведення кампанії не можна давати слабину: нові передплатники зажадають активності, розповіді про вас і ваші фішки, які переконають їх залишитися у вас в передплатників. Відразу після «гіва» корисно провести власний конкурс — розіграти що-небудь особисто від себе.

— 4 —

Вони служать для просування і виконують загальну функцію. Хештеги працюють, якщо ставити їх з розумом, підбирати під ситуативний контент, а не ліпити все підряд. Плюс вони істотно полегшують пошук — розподіляють пости за рубриками, що корисно, якщо ви висвітлюєте декілька постійних тем.

— 5 —

Ми все більше часу проводимо за переглядом сторіс і все менше гортаємо стрічку. Контент сторіс повинен бути вільніше і жвавіше. Тут, звичайно, панують відео. Але, оскільки частина аудиторії зовсім ігнорує стрічку, важливо згадувати в сторіс про вихід нового поста.

Загальних правил щодо поділу контенту на посади і на історії немає — тут все залежить від вашого позиціонування і стилю спілкування. Геолокації і хештеги легко можуть підвищити трафік — наприклад, якщо викласти сторіс з закритого заходу. І пам’ятайте: якщо вашу історію не хочеться переслати друзям — це погана історія.

— 6 —

Контент повинен бути різноманітним. В ідеалі — складіть план, попередньо вирішивши, які сторони вашого життя потрібно висвітлювати, щоб скласти повноцінний образ. Постарайтеся дотримуватися єдиної обробки фото — різноманітний контент при загальній візуальної концепції викликає інтерес. І не публікуйте чотири селфи поспіль — не будьте занадто передбачувані.

— 7—

Instagram зробив дуже високу ставку на цю функцію, сподіваючись повністю перетягнути аудиторію YouTube. Поки що марно, але IGTV абсолютно точно генерує додатковий трафік і залучає нових передплатників. Особливо якщо ви знімаєте огляди одягу, уроки макіяжу, подорожі.

— 8 —

Обговоріть нюанси співпраці на березі: кількість постів і сторіс, що в них повинно бути і чого бути не може, дати публікацій, скільки матеріали повинні протриматися у стрічці, як пройде оплата. В ідеалі — складайте договір або хоча б письмова угода, домовленості в месенджерах — річ ненадійна.

Я часто чую, що за 100 передплатників або 100 переглядів бренд повинен заплатити блогеру, приміром, 100 рублів. Насправді ж великий охоплення — не завжди запорука успішних продажів. Ціни залежать і від іміджу блогера в офлайні. Одним настільки довіряють, що пальто за 30 тисяч куплять не дивлячись. Інші — максимум туш за 500 рублів продадуть. І ще: кількістю передплатників рекламодавців не заманиш. Вони, скоріше виберуть блогера, у якого всього 40 тисяч фоловерів, але при цьому кожен з них — ідеальний потенційний клієнт бренду-замовника.

— 10 —

Майже на будь-який товар є свій купець. Ви можете робити некоректні або навіть огидні речі, і ваш споживач вас знайде. Конфліктні, одіозні блогери часто швидше нарощують аудиторію, тому що люди клюють на холівар і негатив.

Єдине, чого точно не можна робити — бути неактивним, ігнорувати інфоприводи та інтереси аудиторії.