Як створити сайт


У статті «Підбираємо ключові слова» ми вже говорили про те, що самостійно сайт краще просувати по низько — і середньочастотним запитам. Пов’язано це в основному з економією грошових коштів, хоча відсутність досвіду також важливий фактор. Для того, щоб вести успішну боротьбу з високочастотним запитам мало мати можливість вкладати гроші, треба ще мати досвід і знання, щоб ці гроші не пустити на вітер. Рекомендуємо смотреть

Тому в цій статті ми розглянемо два питання: Як самостійно просунути сайт за запитом низькочастотному (НЗ) і середньочастотному (СЧ).
Як самостійно просунути сайт по НЧ запитом
Тут відповідь коротка-написати хорошу статтю і оптимізувати її під даний запит. Хорошу-це означає унікальну, корисну і цікаву. Для НЧ запитів цього, як правило, достатньо, щоб опинитися на перших місцях у видачі Яндекса (за цим запитом).

Помилка багатьох початківців (та й не тільки) сайтобудівників полягає в ігноруванні НЧ запитів. Вони вважають, що написавши статтю під фразу, яку запитують 5000 разів, вони залучать набагато більше відвідувачів. Але це не зовсім так. Адже і охочих просувати свою статтю під цей запит також буде більше, тому доведеться робити додаткові кроки, щоб потрапити за цим запитом, хоча б у першу тридцятку. Ось і подумайте, що швидше і простіше написати 10 статей під НЧ запити або 1 статтю під СЧ запит і взяти участь у боротьбі за лідерство.

Все вищесказане зовсім не означає, що НЧ запити більш пріоритетні, просто не треба ними нехтувати. Якщо ж ви тільки починаєте освоюватися в світі розкрутки і просування сайтів, то починайте саме з них, поступово переходячи до більш конкурентних запитів.
Як самостійно просунути сайт по СЧ запитом
Щоб просунути сайт за таким запитом вам також доведеться самостійно написати якісну статтю. Але тільки цього буде мало, ще вам доведеться проаналізувати своїх конкурентів за обраною фразою. Тобто набираєте такий запит, наприклад, в Яндексі і дивіться на перший десяток: які саме сторінки оптимізовані під цей запит, який їх PR, скільки посилань мають ці сторінки.

Конкурувати з головними сторінками вкрай важко, адже їх вага завжди більше. Тому якщо в першій десятці тільки головні сторінки ресурсів, то краще вибрати інший запит.

Зовнішні посилання на сторінки конкурентів допоможуть вам зорієнтуватися, скільки зусиль (і грошей) вам доведеться докласти, щоб обігнати конкуруючий по потрібному запиту сайт. Взагалі більш докладно про те, як вивчати сайти конкурентів, написано в статті «П’ять кроків для визначення конкурентів у рейтингу пошукової системи». Тут же наведемо лише короткий план ваших дій:
Пишіть статтю
Після її індексації перевіряєте позицію вашої сторінки за цим запитом.
Аналізуєте конкурентів (сам текст, його корисність, більш цікаві, ніж у вас слова і вирази; кількість зовнішніх посилань, які саме ресурси посилаються і т. д.)
Самостійно переробляєте свою статтю, замінюючи слова і вирази на більш виграшні.
Намагаєтеся дістати або таку ж кількість зовнішніх посилань, або менше, але з більш якісних ресурсів (про те, що посилання ссылке ворожнечу, я думаю, ви вже в курсі, якщо ні, то читайте про це на сторінці «Зовнішні фактори, що впливають на ранжирування»).
Чекаєте переіндексації, перевіряєте позиції свого сайту і, якщо вони вас не потроюють, повторюєте пункти 3 — 5 заново.
Ось власне і все. Якщо просування сайту за запитами здається вам нудним заняттям (а для більшості це саме так), то краще направте свої зусилля на написання великої кількості якісного контенту. Чим більше на вашому сайті хороших статей, тим більше шансів опинитися на перших позиціях в пошуковій видачі, навіть не оптимізуючи свої статті під спеціальні запити.