Як вибрати IT-аутсорсинг

10-17-2019

ІТ — компания accord group Послуги або штатний системний адміністратор. Аутсорсинг знімає з вас турботи по обслуговуванню комп’ютерних мереж і допомагає економити. З великим комп’ютерним парком виникають проблеми: комп’ютери, сервери та оргтехніка працюють повільніше і все частіше виходять з ладу. З — за простою і повільної роботи обладнання компанія несе збитки. Давайте подивимося, в чому різниця і переваги ІТ — аутсорсингу.

Адміністратор може захворіти, піти у відпустку, взяти відгул або звільнитися. Якщо його не виявиться на місці в потрібний час – компанія зазнає збитків через простій або буде змушена залучати дорогих сторонніх фахівців. Час реакції на заявку – 11 хвилин.
Адміністратор може вирішити більшість неспецифічних проблем. Але якщо виникли складності – потрібно залучати інших фахівців. На це йде час і гроші. Обслуговуванням займається штат фахівців, у кожного – вузька кваліфікація. За рахунок цього швидко вирішуються навіть нестандартні завдання і проблеми.

Оплата через робочий час, навіть коли адміністратор майже нічого не робить. Є додаткові витрати: податки і відрахування у фонди, виплата відпускних та лікарняних, обладнання та утримання робочого місця. В абонентську плату включено необмежену кількість робіт по обслуговуванню. Ви оплачуєте тільки результат, а не робочі години.
Якщо у компанії кілька офісів/ філій – потрібно або наймати адміністратора в кожен, або жертвувати швидкістю обслуговування. Передбачено обслуговування декількох офісів компанії. Ціна при цьому збільшується незначно, чим більше обсяг роботи – тим вище знижки.

Якщо з — за помилки адміністратора компанія понесла збитки – його можна тільки звільнити. Всі гарантії – тільки в стандартному трудовому договорі. Обслуговування – за договором і угодою про рівні якості SLA. Передбачені фінансові гарантії з боку аутсорсера: штрафи, пені і т.
Навіть на випробувальному терміні роботу адміністратора потрібно оплачувати. Якщо він не підійде компанії – гроші будуть витрачені даремно. Ви оцінюєте рівень обслуговування та продовжуєте співпрацю, якщо все влаштує.
Ми нічого не нав’язуємо, лише показуємо об’єктивні сторони.