Як вибрати SEO компанію


сео одесса

Вибрати SEO компанію і не потрапити на SEO розлучення можна визначивши основні моменти, як це повинно відбуватися пошукове просування сайту і зіставивши це з комерційною пропозицією SEO-підрядника.
Процес пошукової оптимізації може бути значно складніше наведеної нижче структури, але виключати ці кроки не може.

Оптимізацію сайту, яка пропонується на ринку можна розділити на список з поетапних крок-за-кроком дій:

Аудит сайту, пошук помилок, постановка завдань;
Збір семантичного ядра;
Визначення точок входу сайту;
Оптимізація сторінок під семантичного ядро;
Оптимізація сторінок під поведінкові і комерційні або інформаційні чинники;
Оптимізація зовнішніх сигналів: соціальних, поведінкових, посилальних.
Найгірше просуваються сайти з малою кількістю сторінок, так як повнота відповіді або пул охоплених запитів буде низьким. Є три причини чому лендінгем поганий SEO:

Малий статична вага внаслідок малої кількості документів на сайті;
Мала кількість сторінок для семантичних кластерів;
Низька повнота відповіді.
Починати пошукове просування сайту без збору повного семантичного ядра, оскільки навіть частина ядра це вже масив, сировина для певних робіт. Починати треба відразу. Як тільки почало формуватися ядро і очевидні семантичні кластери.

Так виглядає звичайний процес пошукової оптимізації сайту, Якщо на ринку пропонується щось інше, наприклад одразу закупівля посилань — то, це брехня.

Визначити розлучення можна за списком запропонованих робіт SEO-підрядником. Мета-тег description не впливає на пошукове просування зараз. Отже, якщо складання полів description виноситься статтею витрат пошукової оптимізації сайту — це розлучення.